By Archana Ram
Updated January 12, 2010 at 10:26 PM EST
Advertisement

A New York court rejected former CBS Evening News anchor Dan Rather’s appeal of a decision that dismissed the $70 million lawsuit he had filed against CBS Corp., according to Reuters. In the lawsuit, Rather claimed that CBS breached his contract by not providing him enough air time after he left the news program in March 2005. Rather called the appeal dismissal “a grave miscarriage of justice.”

Comments